Mocht je SMS-berichten ontvangen van (4888) en/of een klant van DialXS zijn en wil je je afmelden maar ondervind je hiermee problemen? Vul dan hiernaast het formulier in en wij zorgen voor een snelle afwikkeling.
Voor diensten die niet afkomstig zijn van 4888 kunt je het volgende proberen:
Als je nog weet met welk keyword je aangemeld bent, dan kunt je het keyword met daarachter de tekst ‘OFF’ naar het verkorte nummer sturen. Als je je bijvoorbeeld hebt aangemeld met ‘VIDEO ON’, dan stuur je ‘VIDEO OFF’ terug naar het verkorte nummer.
Je kunt ook de tekst ‘HELP’ sturen naar het verkorte nummer. De aanbieder zal daarop een SMS terugsturen (tegen kostendekkend tarief) met bijvoorbeeld het nummer van hun helpdesk of ze zullen je doorverwijzen naar hun website.
Mocht dit alles niet werken, dan kunt je contact opnemen met de helpdesk van je mobiele operator (bijvoorbeeld KPN of Vodafone).
Je kunt de aanbieder ook opzoeken op www.smsgedragscode.nl, daar vind je ook de juiste contactinformatie en afmeldcode.
Mocht je SMS-berichten ontvangen van 4222, dan kun je dit zelf regelen via https://www.payinfo.nl